Regulamin konkursu 

10 czerwca 2025

na najciekawszą prezentację i przebranie placówki oświatowej w Paradzie Miejskiej

21 czerwca reprezentacja "Mieszka" weźmie udział w paradzie miejskiej zorganizowanej z okazji 260-lecia nadania Miastu Świnoujście praw miejskich. Nie zdradzamy bliskich szczegółów naszych strojów na tę piękną okazję, ale.... będziemy "maszerować z Neptunem" - tyle powiedzieć możemy, a reszta niech będzie miłą niespodzianką. Udział w paradzie ma charakter konkursowy, zatem poniżej zamieszczamy regulamin konkursu:

§ 1 Postanowienia ogólne:

  1. Regulamin, zwany dalej ,,Konkursem” określa zasady udziału w konkursie oraz sposób przygotowania  konkursu.
  2. Organizatorem Konkursu jest Gmina Miasto Świnoujście – Wydział Edukacji Urzędu Miasta Świnoujście, 72-600 Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5, zwany dalej organizatorem.
  3. Regulamin Konkursu jest dostępny w siedzibie organizatora w Urzędzie Miasta Świnoujście, na stronie internetowej www.swinoujscie.pl. oraz na stronach internetowych placówek oświatowych.
  4. Oceną prezentacji i przebrań podczas Parady zajmuje się komisja w składzie:

Pani Joanna Agatowska –  Prezydent Miasta Świnoujście

Pani Gabriela Flis – Niśkiewicz – Sekretarz Miasta

Pani Lidia Masłowska – Dyrektor MDK

Pani Edyta Gregorek - Pracownik Wydziału Edukacji

  1. Konkurs prowadzony na podstawie Regulaminu nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 227, z 2024 r. poz.1473)

§ 2 Cele konkursu:

  1. Uczczenie jubileuszu 260 – lecia Miasta,
  2. Integracja mieszkańców i gości,
  3. Wspieranie turystyki i promocji Miasta na zewnątrz,
  4. Zaprezentowanie symboliki morskiej,                          
  5. Rozbudzenie inwencji twórczej i artystycznej młodzieży.

§ 3 Zasady udziału w konkursie:

  1. Konkurs skierowany jest do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina  Miasto Świnoujście.
  2. Udział w Konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.

§ 4 Kryteria oceny:

  1. Komisja konkursowa podczas oceny będzie brała pod uwagę:
    a) ogólne wrażenie artystyczne,
    b) pomysłowość i inwencję twórczą uczestników konkursu,
    c) estetykę i precyzję wykonania
    d) formę prezentacji przebrania.

§ 5 Warunki uczestnictwa:

  1. Warunkiem udziału w konkursie jest:

    a) zapoznanie się z Regulaminem i zaakceptowanie jego postanowień,
    b) przesłanie, przez dyrektora szkoły, prawidłowo wypełnionego Formularza zgłoszeniowego do konkursu stanowiącego załącznik Nr 1. Zgłoszenia przyjmowane będą drogą elektroniczną na adres we@um.swinoujscie.pl  lub osobiście na adres: Wydział Edukacji Urzędu Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w terminie do dnia 17 czerwca 2025r.
  1. Udział w Konkursie jest jednoznaczny z nieodpłatnym udzieleniem prawa do wykorzystywania zdjęć, wizerunku osób oraz relacji fotograficznej z wręczenia nagród (rozpowszechnianie, przystosowanie i publikowanie, zwielokrotnianie jakąkolwiek techniką) w celach informacyjnych i promocyjnych gminy. Uczestnik wyraża zgodę na publiczne wystawianie oraz wykorzystywanie w środkach masowego przekazu przesłanych zdjęć oraz relacji fotograficznej z wręczenia nagrody przez Organizatora.
  2. W konkursie nie będą uwzględniane zgłoszenia niespełniające warunków określonych w niniejszym Regulaminie, w tym wypadku:

a)   przesłania zgłoszenia po terminie, o którym mowa w ust. 1,

b)  przesłania formularza konkursowego wypełnionego nieczytelnie, niekompletnie lub nieprawidłowo.

  1. Organizator nie odpowiada za koszty poniesione przez uczestników z uwagi na udział i zgłoszenie w konkursie.

§ 6 Rozstrzygnięcie konkursu. Nagrody:

  1. Parada Miejska będzie miała miejsce w dniu 21 czerwca 2025 r. wyznaczonymi ulicami miasta. 
  2. W dniu 21 czerwca 2025 r. powołana przez Organizatora Komisja Konkursowa dokona oceny prezentacji i przebrań poszczególnych placówek oświatowych.
  3. Spośród zgłoszonych do konkursu placówek Komisja wybierze jedną placówkę, która będzie miała najładniejszą prezentację i przebranie.
  4. Decyzja Komisji jest ostateczna i nieodwołalna.
  5. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagrody odbędzie się 21 czerwca 2025 r. na basenie północnym.
  6. Zwycięska placówka otrzyma nagrodę pieniężną.

§ 7 Postanowienia końcowe:

  1. Organizator zastrzega sobie prawo unieważnienia, przerwania, zmiany lub przedłużenia Konkursu w razie wystąpienia przyczyn niezależnych. 
  2. Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu.
  3. W sprawach nieujętych w niniejszym regulaminie decyduje Organizator.
  4. Zgłoszenie do udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  5. Nadesłane formularze nie podlegają zwrotowi.

fot. w tle: Agnieszka Żychska

TELEFON
91 321 26 30
EMAIL
sekretariat@lo-mieszko.pl
ADRES
Ul. Mieczysława Niedziałkowskiego 2
72-600 Świnoujście
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.