Okres realizacji projektu: 10.2021 r. – 01.2023 r.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 7.7 Wdrożenie programów wczesnego wykrywania wad rozwojowych i rehabilitacji dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością oraz przedsięwzięć związanych z walką i zapobieganiem COVID-19 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, typ projektu 2f grantowego dla jednostek samorządu terytorialnego i ich jednostek organizacyjnych na finansowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów – z uwagi na zwiększone zapotrzebowanie w tym zakresie wynikające z pandemii COVID-19.
Celem projektu było wsparcie psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów uczęszczających do świnoujskich szkół i placówek prowadzonych przez Gminę Miasto Świnoujście. Pandemia wymusiła zmianę formy kształcenia uczniów w szkole. Widoczne są już, niestety, tego negatywne skutki: pogorszenie kondycji psychicznej uczniów, zaburzenia nastroju, niski poziom samooceny, zmęczenie, apatia, problemy w kontaktach bezpośrednich pomiędzy rówieśnikami.
W projekcie wzięło udział 61 uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. Mieszka I, którzy korzystali z zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki.
Zajęcia umożliwiły udzielenie uczniom profesjonalnego wsparcia psychologiczno-pedagogicznego oraz minimalizację negatywnych skutków związanych z pandemią COVID 19.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.