W dniu 12.08.2020 od godziny 12.00 kandydaci do pierwszej klasy Liceum mogą zapoznać się z decyzją Komisji Rekrutacyjnej w sprawie zakwalifikowania do Liceum na stronie Szkoły w zakładce "Rekrutacja"-->"Rejestracja" i tam w zakładce "Potwierdzenie": https://serwer1773494.home.pl/szkolne/mieszko/rejestracja/potwierdzenie.php
Lista uczniów zakwalifikowanych wywieszona zostanie na tablicy informacyjnej w Szkole.
Od 13 sierpnia do 18 sierpnia 2020r. do godz. 15.00 konieczne jest potwierdzenie przez rodzica kandydata (w sekretariacie Szkoły) woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły, oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego i innych dokumentów przesłanych wcześniej podczas rejestracji elektronicznej.
Dodatkowymi wymaganymi dokumentami są:
- zgoda na przetwarzanie wizerunku dziecka,
- deklaracja dotycząca udziału ucznia w lekcjach religii/etyki,
- trzy podpisane zdjęcia legitymacyjne.
Formularze z pozycji 1 i 2 są do pobrania na stronie internetowej Szkoły: zakładka "Dokumenty" w menu głównym: https://lo-mieszko.pl/dokumenty/
zdjęcie: A.Żychska